خرید بک لینک راز بک لینک
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

خرید بک لینک SEO

در صنایع امروزی، خرید بک لینک از آن زمان به سمت استفاده پر تقاضا و محبوبیت تبدیل شده است. امتناع از پرداخت هزینه برای بک لینک به این معنی است که شما مجموعه گسترده ای از مقالات و وب سایت های با کیفیت موجود در اینترنت را از دست می دهید. امروزه یکی از عوامل کلیدی که به طور بالقوه بر صنایع خاصی تأثیر می گذارد، خرید بک لینک است.

از آنجایی که رقابت در بین کسب و کارها افزایش می یابد، پیشی گرفتن از بازی بسیار مهم است. سرمایه گذاران تجاری، شرکت های بین المللی همگی بر روی خرید بک لینک راز بک لینک سرمایه گذاری کرده اند. به این ترتیب، خرید بک لینک و شروع به سرمایه گذاری در بازار که به کسب و کار شما ارزش می بخشد، تصمیم عاقلانه ای است.

قانون گوگل

خرید بک لینک ممکن است به نفع شرایط و مقررات گوگل نباشد. به سادگی، گوگل با مفهوم دریافت مصنوعی لینک از سایر وب سایت ها مخالف است. بنابراین، دلیل مخالفت گوگل با خرید بک لینک چیست؟

یکی از دلایل کلیدی که چرا این موتور جستجوی بدنام از خرید بک لینک خوشش نمی آید این است که یک طرح لینک غیرقانونی در نظر گرفته می شود. پیروی از دستورالعمل های گوگل به این معنی است که خرید بک لینک در وهله اول نباید مورد توجه قرار گیرد. با این حال، علیرغم این هشدارهای گوگل، خرید بک لینک همچنان یک عمل رایج در نظر گرفته می شود.

از آنجایی که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد، خرید بک لینک نیز جذابیت بیشتری پیدا می کند. از آنجایی که این رویه همچنان توسط بسیاری از مردم پذیرفته می شود، به نظر می رسد که گوگل از مجازات مناسب برای افرادی که بک لینک خریداری می کنند صرف نظر می کند. اکنون، کاری که آنها انجام دادند کاهش ارزش پیوندها و وب سایت هایی است که ممکن است طرح های پیوند را انتخاب کرده باشند.

چگونه بک لینک های با کیفیت بخریم؟

با راه اندازی تکنیک ایجاد لینک به طور گسترده شناخته شده آسمان خراش، خرید لینک رایگان برای وب سایت ها بسیار امکان پذیر است. در سال های 2016 و 2017، مشتریان قادر به درخواست و دریافت بیش از 60 لینک در هر ماه بوده اند.

الگوریتم اینترنت به گونه ای کار می کند که بک لینک ها ابزار کلیدی در رتبه بندی محتوا در موتورهای جستجو مانند گوگل هستند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، توسعه دهندگان وب سایت تنها زمانی پیوندها را ارسال می کنند که دستمزدی در دست باشد. به سادگی، به محض دریافت بک لینک های خود پرداخت کنید.

اساساً، از آنجایی که صاحبان وب سایت ها پتانسیل خرید و فروش لینک ها را درک می کنند، جای تعجب نیست که این صنعت به اوج موفقیت خود برسد.

قیمت بک لینک خرید

قیمت گذاری بک لینک ها به صنعتی که در آن استفاده می شود بستگی دارد. با فرض اینکه این لینک ها کیفیت بالایی دارند، میانگین قیمت آنها نسبت به یکدیگر متفاوت است. برای یک بار هم که شده، بک لینکی که قیمتی بین 150 تا 350 دلار دارد، برای کاربرانی که از این لینک ها در صنایع کمتر رقابتی استفاده می کنند، محتواهای زیادی را ادغام می کنند و خلاقیت را به حداکثر می رساند، نقطه خوبی است.

از سوی دیگر، پیوندهایی که بین 400 تا 700 دلار هستند، در زمینه های رقابتی تر مانند فناوری، علم و صنایع بهداشتی سرمایه گذاری می کنند. بیش از این، قیمت گران‌تر برای بک‌لینک‌ها بین ۸۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار هزینه دارد که بیشتر برای صنایع سخت‌گیرانه مانند امور مالی و املاک استفاده می‌شود.

این قیمت ها به شدت از کاری که برای ایجاد بک لینک انجام می شود صحبت می کند. زمان، تلاش و تخصص همگی صرف ایجاد پیوندهایی شد که بر صنایع تأثیر زیادی گذاشت. به این ترتیب، صاحبان وب سایت این قیمت ها را برای ارزش کاری که انجام می دهند، در نظر گرفته اند.

مهم است که توجه داشته باشید که هر بک لینک محتوای خود را بر اساس دستورالعمل های تعیین شده توسط رتبه صفحه انجام می دهد. اگر یک لینک از رتبه صفحه عبور کند، رتبه سئوی وب سایت را در برابر کلمات کلیدی و وب سایت های رقیب افزایش می دهد. بر اساس درآمدی که وبلاگ نویسان از طریق خرید بک لینک به دست می آورند، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم شروع به پریدن از این موضوع کرده اند.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: